Dom där skorna

När är man slösaktig med ekonomin och när unnar man sig själv?
Var går den hårfina gränsen?
Djävulska skor
Ge mig, kom till mig
Jag är knäpp.
Jag borde spara, jag vet det löser sig ändå, jag blir pank, jag skall jobba, jag skall till berlig, det är jul, dom är fina, jag har räkningar, jag fyller snart år, jag kommer säkert inte få något, jag blir glad av dom, jag kommer få ångest, jag fick pengar av farmor, det borde gå till annat, det finns inget annat jag behöver just nu jag har varit bra och köpt allt, jag dör.
Urcsh för ångest, moralångest, vad man borde och inte
Jag vill ju, jag vill ju inte inte, det är bara ångesten som säger att jag inte borde
Jag måste äta köttbullar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0