Hur pass intressant är det att titta i andra människors badrumsskåp?

En kreativ idé.
Får jag fota ditt badrumsskåp?
Ideén är lite lånad fårn en väldigt genialisk människa som fotade människors kylskåp.
Det är två skåp i hemmet som säger väldigt mycket om människor.
Hur pass intressant är det att titta i andra människors badrumsskåp?
Det stod på ett konversationskort jag fick en gång för många år sedan i stockholm.
Att titta på fotona av kylskåpen fick mig att minnas det kortet och hur roligt det vora att göra samma sak, fast med just badrumsskåp, jag vill, nu.
Dom är liksom som en signatur av människor..
Allt som skall stå under bilden är ålder, kön, yke och var på gotland dom bor.
Man kan knäcka sina egna fördomar genom det också tror jag, det var iallafall vad jag gjorde med kylskåpen, stod där och försökte läsa av människorna genom det som fanns i dom. Det var väldigt roligt.
Varje kylskåp byggde upp en personlighet i mitt huvud och jag tror man kan göra samma sak med badrumsskåpen.
Jag vill hitta och prata med människan som kom på ideén och berömma honom/henne.
Tid och rum, verklighet och peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0