Du är aldrig tvingad, men det finns undantag

Hjärnkontoret fick inte kontakt med sidan, kontrolera dina inställningar.
Allting snurrar runt, det trådlösa nätverket är anslutet?
Din komentar har skickats in för granskning och kommer publiceras om jag vill det.
Man kan alltid välja.

Sitt ner i garden, ut med armen och rak i ryggen.
Fram, bak, uttfall, fram, bak, flash.
Order.

Är du duktig? Har du kompetens? Är du pålitlig? Är du en bra tjej? Kan du ta ansvar? Är du tjejen som står stilla?
Jag kan svara men dom får välja.
Men jag valde först
Man kan alltid välja, alla får om dom vill.

Var tysta, slå upp sidan, läs sid. 23-45 i boken, svara på frågorna.
Class Dismissed, läxförhör på måndag.
Order.

Kan jag hjälpa dig med någonting?
Nej tack jag tittar bara

Jag väljer, det är alltid jag som väljer, det är alltid du själv som väljer först, comprendido?
Oavsätt vad som händer har du alltid i grund och botten gjort det första valet, comprendido?
När du kommer på detta behöver du aldrig känna dig tvingad.
Men det finns undantag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj... det var faktiskt en mycket träffande beskrivning av verkligehten! Nu tycker jag att du genast ska pallra dig över till min blogg och läsa min lite mer diffusa återgivning av livet ;)

2009-03-18 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0