Restprodukternas restprodukt

Nu är det några dagar efter, lugnet liksom har lagt sig lite
Det finns ett stort hål i hjärtat som jag hoppas kunna fylla
upp
två veckor till och två veckor sen.
Men resten av tiden den står oviss som en köttätande växt.
Katastrof egentligen men
men men men men men jag blir fan galen,
äru sur ella?
Tvättar händerna tills det inte finns några händer kvar
manisk, uttråkad, trött.
Flyt på då, ge mig det jag vill ha!
Snälla
jag hatar att be snällt
nu är jag väldigt ytlig, skriver om mig själv? Det vet alla att jag alltid gör.
inblan går det bara inte att förstå.
Det är inget någon behöver oroa sig för
jag minns inte alltid heller mina restprodukter.
Men den stora kakan, eller det stora hela eller gräddet på moset...
Kan du sluta nu?
Det jag menar är att nu är det över och det är en restprodukt jag alltid kommer minnas.
det var många långa år men nu är det över, snart dags för pensionen.
110 år och det har bara börjat!
Seupp världen här kommer ninjan och hon är inte förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0