Sommar summering

Nu när det bara är några enstaka dagar kvar,
jag orkar inte öppna dörren.
Hoppas på instängdhet men lyckas inte.
Ställer till det
Löser upp det
Upplöses, det gör det
Fan det var kanske sista gången, deras  lycka är inte lika stor som min.
Min lycka är långt ifrån total
jag minns inte ordet, supplement är inte rätt
det började på a.
Jag vill lära mig men det är långt kvar.
Fast iallafall så förstår jag när jag antisärskriver ihop nästan allt.
två till final och en svans mindre.
Mit hjärta bankar hårdare, tuffare och snabbare.
Nu är jag cool, coolast i världen!
Oslagbar.
Im on top of the world!
Men inga fötter på jorden, klackarna skall lyfta mig till skyarna
och jag skall krypa ur skinnen, in i någon annans.
Varm och trygg.
En tjuvlyssnares dagbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0