Utmattad 15:åring med sociala problem

Bara man är konsekvent?
va fan är det för mening?
jag bra undrar
absurt
i krig och kärlek är allt tillåtet
men hur fan gör man rätt när man inte vet vad den andra tycker?
många frågor så är det alltid
det har blivig ett par stycken genom åren men ingen är riktigt den andra lik
Den här är anorlunda just nu tycker jag
men varje gång är en ny gång.
Spotta i nävarna och på det bara
fast det är ju så jävla omöjligt.
Som att onanera och bli tillfredställd
det blir aldrig riktigt rätt
hur man än gör
ringer i öronen men inte i telefonen som jag hade hoppats.
alltid går det bättre med ett par öl, så är det men onanin också.
Självklart
Jag sitter här och kissar, nej skriver menar jag förståss.
Men det blir som urin, lika surt och dåligt.
Ilska och saknad.
Fan, gudomligt gott
rätt fram och tillbaka, ut och in men resor till västindien
stavningskontroll och ordböcker på olika språk.
Du måste vara 18 år för att köpa energidryck om du är trött men det är okej att knulla som utmattad 15:åring.
En cigg på det och allt är som det ska.
Nu är jag arg igen och då blir texterna längre.
Behövs mer ord då för att få fram slagkraften i det hela.
som att säga öhh mellan varje ord fast man byter ut det mot låneord istället.
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0