Det underliga med skogen

I en skog mitt på vattnet, det är platser man aldrig troddes besöka.
hemligheter som omringar dig och
genomgångar som omfamnas.
Vi som inte riktigt vet
.
Som igen är allt en bubbla
svävandes på luft som sakta inhaleras och blåses ut med en cigg.
att börja om är helt normalt,
.
vi måste alla bara tro på den akustiska variationen av ljud
en omvänd målning blir med fel hand något som inte betyder det
Jag trodde.
saker som händer utanför mitt förstånd
.
På en helt ny plats med en helt ny värld
under mina fötter.
Kolliderar med en annan verklighet, blir skraj
fullt förståeligt men inte helt normalt.
.
Efterapar normen men inser att den inte gäller mig,
för cool för ball
före i otiden med kottar och popcorn som vänner.
Jag skapar mitt eget auktoritetstro
för att avsluta på ett slående vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0