Att knulla toner

Det jag skulle vilja beskriva i ord
orden jag hör i toner jag inte förstår.
Tänk dig att vara född till musiker
men ditt problem är logiken, 
logiken i instrument.
När jag hör rätt toner känns det ett större lyckorus än vid orgasm.
som attälska med ljud men jag vill inte ha musikern.
Det är inte musiken det är ljudet.
vissa toner vissa röstläge, kåthet fast i en obefintlig form.
varken subjektiv eller objektiv lyckoorgasm.
Jag vill bara dö ibland när vissa toner träffar mina öron.
VIll höja volymen precis intill mina redan tinnitusbeklädda trumhinnor.
Absurd form av självdestruktivitet men mitt
lyckorus känns lika upphetsande som diverse 60 och 70 tals grupies beskriver det.
Och den naturliga längtanden blir att bli beskriven så, 
tjejen som kom med musiken.
Inte så höga mål i livet men den skönaste tillfredställelsen jag mött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0